Spring naar inhoud

Inloggen op het huurdersportaal

Kijk hier hoe u inlogt via uw laptop en hier via uw telefoon.

Procedure "Ik heb een klacht"

Procedure "Ik heb een klacht"

1

1. Geef aan ons door als u niet tevreden bent

Door het invullen van het formulier "Ik ben niet tevreden" geeft u dit aan ons door.

2

2. We nemen uw melding in behandeling

We laten u altijd binnen 2 werkdagen weten wat u van Woonpartners kunt verwachten.

3

3. Uitspraak

Op basis van uw informatie en die van de betrokken medewerker beslist Woonpartners welke oplossing we bieden. U ontvangt binnen 10 werkdagen een inhoudelijke reactie met de geboden oplossing. Als we meer tijd nodig hebben voor het afhandelen van de melding, dan laten we dit altijd aan u weten.

4

4. Toch niet tevreden met de geboden oplossing?

U kunt dan bezwaar maken. Dit doet u door schriftelijk aan te geven waartegen u bezwaar maakt. U geeft dan aan waarom u het niet eens bent met het antwoord van Woonpartners. Ook dit kunt u doorgeven door het invullen van het formulier  "Ik ben niet tevreden". Uw melding wordt dan nogmaals besproken en u krijgt binnen 10 werkdagen een schriftelijke reactie.

5

5. Niet eens met de uitkomst?

Dan wordt uw melding, dat u niet tevreden bent, een geschil. Dit geschil kunt u ter beoordeling voorleggen aan de Onafhankelijke Regionale Geschillencommissie. Meer informatie hierover vindt u HIER.