Spring naar inhoud

Inloggen op het huurdersportaal

Kijk hier hoe u inlogt via uw laptop en hier via uw telefoon.

Sleutels / sloten / handzenders

Hieronder vindt u antwoorden op veel gestelde vragen met betrekking tot sleutels/ sloten en handzenders.

Heeft u geen reservesleutels meer en kunt u niet in uw woning komen? Wij hebben geen reservesleutels van onze woningen. U bent vrij om zelf te bepalen wie u inschakelt voor het openen van uw deur. De kosten hiervoor zijn voor u.

U kunt een sleutel laten bijmaken bij een sleutelspecialist bij u in de buurt. Lukt dit niet neem dan contact op met Woonpartners op telefoonnummer (0492) 508800.

Het kan zijn dat het om een sleutel met een certificaat gaat. U kunt dan niet zelf een extra sleutel laten bijmaken. In dit geval kunt u bij Woonpartners op het kantoor een sleutel formulier aanvragen. Met dit sleutel formulier kunt u bij het op het formulier vermelde bedrijf een sleutel laten bijmaken. De kosten hiervoor zijn voor u.

Als u in bezit bent van een service abonnement bij Woonpartners, bel ons dan op (0492) 508888. Als uw sleutel is afgebroken in het slot en u heeft geen service abonnement, neem dan contact op met een slotenmaker. De kosten zijn in dit geval voor u.

Gaat het om de sleutel van de algemene toegangsdeur? Bel ons dan op (0492) 508888 of maak een reparatieverzoek aan op mijn.woonpartners.nl

Een storing aan de schuifdeur of elektrische deurdranger meldt u via een reparatieverzoek. Bel ons op (0492) 508888 of maak een reparatie verzoek aan op mijn.woonpartners.nl

Als u de sleutel van de brievenbus kwijt bent maar u heeft nog een sleutel in bezit, kunt u bij een sleutelspecialist deze bij laten maken.

Heeft u geen reservesleutels meer en kunt u niet in de brievenbus komen? Wij hebben geen reservesleutels van uw brievenbus. U bent vrij om zelf te bepalen wie u inschakelt voor het openen van uw brievenbus.

De kosten hiervoor zijn voor u.

Als uw handzender niet meer werkt, moet u eerst zelf de batterij vervangen van de handzender

Als u de batterij heeft vervangen en het probleem met de handzender is nog niet opgelost, neem dan contact op met Woonpartners via (0492) 508800. Wanneer de handzender niet meer functioneert of u bent de handzender verloren, dient deze vervangen te worden. De kosten hiervan zijn €50,00. Dit bedrag dient, bij het ophalen van de nieuwe handzender, gepind te worden op het kantoor van Woonpartners.

Bent u koper van een appartement in een VvE complex? Dan moet u rechtstreeks contact opnemen met de VvE.

  • U kunt een extra druppel aanvragen op het kantoor van Woonpartners. De kosten hiervan zijn €10,00 per druppel. Bij uitgifte vragen wij om een identiteitsbewijs van de contractant van de woning.
  • Bent u een druppel kwijtgeraakt? Dan kunt u deze laten vervangen op het kantoor van Woonpartners. De kosten hiervan zijn €10,00 per druppel. Neem bij uw bezoek aan Woonpartners alle druppels die u nog in bezit heeft mee, zodat Woonpartners de verloren druppel kan blokkeren. Bij uitgifte vragen wij om een identiteitsbewijs van de contractant van de woning.

Bent u een parkeerpas kwijtgeraakt of is deze gebroken? Dan kunt u deze laten vervangen op het kantoor van Woonpartners. De kosten hiervan zijn €5,00 per pas. Bij uitgifte vragen wij om een identiteitsbewijs van de contractant van de woning.